Volgers

maandag 21 mei 2018

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een nog kaartje voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches.
Dit is de sketch van deze maand.


Deze keer heb ik er een easelkaart van gemaakt. Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock uitgesneden met een mal van Dutch Doobadoo. Het dessinpapier komt uit een ouder blokje van de Action.
Als afwerking wat zelfgemaakte bloemen en Nuvo Drops.

Hier de bloemen van dichtbij. Deze heb ik gemaakt met flower floam. Blijf dit zo leuk spul vinden.
Ik heb voor alle bloemen dezelfde stans van Noor!Design (6002/0162) gebruikt, maar door bij de middelste bloem de blaadjes na het verhitten te draaien krijg je een heel ander effect.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, Bestie en heb ik ingekleurd met Copics.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Ogen: B95-B93-B91
Haren: E59-E37-E35-E31
Jurk: G99-G94-G21
Bloemen: R89-R85-R83-R81-E43-E42-E41
Blaadjes: G99-G94-G21

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en een schattige digi. Mooi ingekleurd. Prachtige bloemen heb je met foam gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige easelcard Miranda,
    Leuke sketch en de bloemen zijn super
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda