Volgers

zondag 27 mei 2018

3 kaartjes

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mij prima vermaakt in mijn hobbykamer. Het was te warm en benauwd voor me om buiten te zitten dus ben heerlijk aan de freubel gegaan met een paar nieuwe papierblokjes die ik gisteren binnen kreeg.

Voor alle 3 de kaartjes heb ik dezelfde sketch aangehouden van de club Cards and More. De plaatjes zijn allemaal van Syta van Gelderen.

Bij het eerste kaartje heb ik voor de basis kraft en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Ladies & Gentlemen).
De rand is van Noor!Design en de tekst van Nicole Verkooijen.
Als versiering wat bloemen en Nuvo Drops.
 

Voor het tweede kaartje heb ik als basis kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is ook van Craft O'Clock (Mom's Garden).
Ook hierbij weer een rand van Noor! Design gebruikt en een tekst van Nicole Verkooijen.
Hier ook als versiering wat bloemen en Nuvo Drops.

Voor de derde kaart heb ik hetzelfde papierblokje gebruikt. De sketch heb ik gespiegeld.
De rand is deze keer van Crafter's Companion en de tekst van Leane Creatief.
Achter de bloemen nog wat blaadjes van Dutch Doobadoo gebruikt.
Als verdere aankleding wat Nuvo Drops gebruikt, ook langs de rand.



5 opmerkingen:

  1. Absolutely gorgeous work!!! I would love for you to enter this in Crafter's Castle monthly challenge :) Hugs...Janie crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal weer prachtig uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie prachtige kaarten met mooi papier, wat je ervoor hebt gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sierlijke kaarten! prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda