Volgers

maandag 26 augustus 2024

Sunset moon

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik heb gemaakt met de lijn van Craft O'Clock (Sunset Mood). Ik zag laatst bij Boekenvoordeel het blokje met dessinpapier en de bijbehorende plaatjes en was er meteen weg van.

Het model van deze kaart is een oudere challenge van Mijn Schatkaart (februari 2024).
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.
Dit is hoe de kaart uitgevouwen is. Het meisje op de voorkant vond ik zo schattig.


Hier heb ik de kaart wat verder opengevouwen.

Kijk nou hoe schattig ze is.

De vlinder op de hoek heb ik alleen in het midden vast geplakt zodat de vleugels wat omhoog zitten.

Aan de rechterkant zit een boekje.

Mooi boeket met bloemen.





3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Miranda met dit mooie vrolijke papier en plaatjes, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart is dit Miranda.
    Mooi modelletje, gave papiertjes en wat een cute plaatje heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda