Volgers

zaterdag 10 augustus 2024

Openklapkaart

Hallo allemaal,

Laatst kwam ik het prachtige papier van Craft O'Clock (Soulflower) tegen met ook mooie plaatjes. Die moest mee naar huis. Daar heb ik een soort openklapkaart noem ik het maar mee gemaakt. Het idee voor deze kaart heb ik ooit gevonden op DIT blog. 

Voor de basis heb ik roze cardstock gebruikt. Alle plaatjes komen uit de extra set.
Heb verder geen decoratie gebruikt, omdat het papier en de plaatjes al mooi genoeg zijn.



Wanneer je de buitenste flappen opent, zie het er zo uit.

En zo als je de volgende flappen opent.

Hier is de kaart helemaal open. Achterin zitten 2 pockets waar labels in zitten.

Hieronder heb ik wat detailfoto's. Kijk toch hoe lekker dit er uit ziet.

Een mooie vaas met bloemen.

Een stapel boeken.

Deze uil en boeken zijn 2 verschillende plaatjes maar passen mooi op elkaar.

Dit lieve poesje mocht niet ontbreken.

En meisje.

De labels heb ik nog apart op de foto gezet.
Dit is het grootse label met een lief hondje.

En het kleinere label met dit meisje.











1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda