Volgers

zaterdag 3 augustus 2024

Pluk de dag

Hallo allemaal,

Bij het Mutsencluppie zag ik nog een ander leuk model wat ik wilde maken, namelijk de workshop van 1 april 2024. Een mooi klein kaartje.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Stamperia (Provence).
Alle plaatjes komen uit het dessinpapier.


Dit is het kaartje helemaal opengeklapt.

Deze tekst is van Joy!Crafts.

Aan de rechterkant zit een pocket. Hierin horen eigenlijk 2 kleinere kaartjes, maar ik zag dit kaartje in het dessinpapier zitten en dat paste er precies in.

Kijk nou toch hoe mooi gedetailleerd de plaatjes zijn.







3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda