Volgers

zondag 14 april 2024

Hugs

Hallo allemaal,

Sinds lange tijd heb ik weer wat kaartjes voor mezelf gemaakt. Al mijn DTopdrachten voor de komende tijd zijn af. Ik wilde een voorraadje hebben die ik nog voor onze verhuizing op kon sturen naar mensen die binnenkort jarig zijn. Vandaag laat ik jullie het 1e kaartje zien.

Het patroon is de challenge van de maand bij Mijn Schatkaart.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Piatek (Hello Beautiful.
Achter het afdrukje heb ik een stans van Studio Light gebruikt. De rand is van Noor!Design.
Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


Wanneer je het kaartje met het afdrukje omhoog doet, ziet het er zo uit. De tekst hugs is een stans van Simon Says Stamps. Deze heb ik een paar keer gestanst en op elkaar geplakt.

Wanneer je de schuine flap opzij klapt komt de rest van het kaartje tevoorschijn.

Hier de randstans van dichtbij.

Deze heb ik hier ook gebruikt. Hier zie je ook goed hoe het woord hugs verhoogd is.

Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Elastiekje: AP4
Shirt: AP4-AP3-AP2-AP1
Broek: VB3-VB2-VB1
Schoenen: BG7-BG5-BG3-BG1
Bloem: BP7-BP6-BP5-BP3-LG5
Label: BG6-BG5-BG3-BG1-AP4



3 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart. Leuk model met mooi papier en mooi gekleurde digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met prachtig papier. Leuk model ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Miranda, heerlijk zo voor jezelf even bezig te zijn he.
    Jaja komt superdichtbij de verhuizing.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda