Volgers

woensdag 22 november 2023

Shakerkaart

Hallo allemaal,

CraftEmotions heeft zulke leuke vogelstempels van Carla Creaties. Daar wilde ik een shakerkaart mee maken voor Hobbyshop Veldmaat.

Voor de basis heb ik bruin en krijtwit kraft gebruikt en daarnaast ook babyroze linnenkanton. Het dessinpapier is van Marianne Design. De slimlinevorm heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.784.060). Achter de openingen heb ik transparant sheet gedaan en de bovenste 2 lagen papier verhoogd opgeplakt met foamtape.


Op de hoeken heb ik een maks stencil van CraftEmotions en wat structuurpasta van Dutch Doobadoo gebruikt.

Hier zien jullie een shakerdeel van dichtbij. Er in heb ik wat shaker element van Studio Light gedaan.

Kijk nou toch hoe leuk die vogels zijn. Ik heb ze met Memento Tuxedo Black gestempeld op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vogel: EB8-EB6-EB4-EB2-BO3-BO2-BO1-CR9-TB1-blender
Candy cane: AP3-AP2-AP1-IG1-blender

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
EB8-EB6-EB4-EB2-BO3-BO2-BO1-TB1-blender
Ballon: AP4-AP3-AP2-AP1

Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij:
- Craft Gals Corner (Dots e/or stripes)
- Double D challenges (Dots and/or stripes)
- Creations in Pink (anything goes mainly pink)


 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke shakercard heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha.... echt leuk! Die vogels kijken zo grappig! En verder vind ik het erg leuk, dat je er en shaker van gemaakt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige shakerkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable shaker card. Not one, but two star shaped windows! The stenciled stars add great dimension to the design. Thanks for sharing at the Double D, "Stripes and Dots" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke schudkaart heb je met die grappige vogels gemaakt Miranda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda