Volgers

dinsdag 14 november 2023

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand. 

Dit is mijn uitwerking. Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van paperheaven (Light of hope). De sterrenrand is gemaakt met een stans van Joy!Craft. Het is lastig te zien, maar heb als decoratie wat transparante Nuvo Drops gebruikt.

De tekst is van Marianne Design. De kleine sterretjes komen uit de randstans.

Hier de sterrenrand van dichtbij.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, SheepSki Design, en heet Vixen 268. Ik heb hem ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Rendier: EB8-EB6-EB4-EB2-GB6-GB4-GB2-CR11-CR9-CR7-CR3-CR1-TB1-bleder
Gewei: TN4-TN3-TN2-TN1
Ballen: IB3-IB2-IB1-gouden gelpen



4 opmerkingen:

  1. Een mooie, feestelijke reminder Miranda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuk, winters kaartje gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart, leuk model. Mooi papier heb je gebruikt, de donker gekleurde digi valt goed op bij de zachte kleuren van het papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Leuk model kaart met die puntjes. Geeft een mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda