Volgers

maandag 27 november 2023

Freubeldag met vriendinnen

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag had ik voor het eerst sinds lange tijd weer een freubeldag met mijn vriendinnen Francis en Corry. We wonen helaas niet bij elkaar in de buurt, maar spreken elkaar wel regelmatig via Facebook en app. Francis heb ik wel af en toe gezien, maar Corry door omstandigheden al langere tijd niet. Dus het was weer eens tijd om met zijn drietjes af te spreken. We hadden zoveel bij te kletsen en het voelde weer als vanouds. We hadden wel wat meegenomen om te freubelen maar daar kwam niet heel veel van. Heb wel een paar afdrukjes gekleurd maar die moet ik nog op kaartjes verwerken.

Ik had voor allebei een kleinigheidje gemaakt. Had een lekkere reep chocola gekocht en daar een mapje om gemaakt in hun lievelingskleuren. 

Voor Corry heb ik hem in het paars gemaakt. De basis heb ik gemaakt uit paars cardstock. Het dessinpapier is van Pion Design (Sent of lavender). Het plaatje is van Syta van Gelderen. Daarachter heb ik een stans van Noor!Design gebruikt. De tekst is van Marianne Design.


Dit is de binnenkant. Heb een pocket gemaakt waar ik wat labels in heb gemaakt. Deze komen uit het dessinpapier.




Voor Francis heb ik hem in het roze gemaakt. De basis heb ik uit wit cardstock gemaakt. Het dessinpapier is van Stamperia (Pink Christmas). Hier komt ook het plaatje uit. Achter het plaatje heb ik ook een stans van Noor!Design gebruikt. En dezelfde tekst van Marianne Design als op die voor Corry.




We waren zo druk aan het kletsen dat we eigenlijk maar 1 foto hebben gemaakt van ons drietjes.



2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n freubeldag samen. Je hebt leuke cadeautjes voor hen gemaakt, mooie toepasselijke tekst ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...dat ziet er super gaaf (en lekker ;o) uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda