Volgers

dinsdag 8 augustus 2023

Samen Creatief #40

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.
Deze keer mocht ik de Samen Creatief geven en hebben we dit mapje gemaakt.

Als het goed is ben je begonnen bij het blog van Hobbyshop Veldmaat. Als dat niet zo ga dan eerst daar naartoe, zodat je bij iedereen langs gaat. 

Als het goed is kom bij Amber vandaan. Als je bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten ga je weer terug naar het blog van de winkel.

Dit is mijn 1e voorbeeld. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Vintage Treasure).
Op de voorkant heb ik een pocket gemaakt waar een label in zit.



Aan de binnenkant zit aan de linkerkant een pocket waar je bijvoorbeeld wat Mercireepjes in kunt doen. En aan de rechterkant heb ik een waterval gemaakt.



Voor mijn 2e voorbeeld zilvergrijs linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is ook van Craft O'Clock (Plum in Chocolat).



Op beide voorbeelden heb ik eigenlijk geen decoratie gebruikt, omdat het papier al zo mooi van zichzelf is. Maar je kunt het zelf decoraren zoals je wil.

Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Ga nu verder naar Rikie.





8 opmerkingen:

  1. Super leuk project Miranda en beide projectjes zijn prachtig, heel verschillend maar mooie stijl.
    Dankjewel.
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig papier, ook van het pakket. Als ik deze af heb ga ik kerstuitvoeringen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige creaties heb je gemaakt Miranda. Mooi papier ook voor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda