Volgers

vrijdag 18 augustus 2023

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning

Hallo allemaal,

Een teammaatje uit het desingteam van Hobbyshop Veldmaat is pas geleden verhuisd en voor haar heb ik deze easelkaart gemaakt.
Voor de vorm heb ik 1 van mijn favoriete mallen van Dutch Doobadoo (470.713.100) gebruikt.
De basis heb ik uit wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van The Paper Boutique (Vintage Botanical). Achter het afdrukje heb ik een stans van Marianne Design gebruikt. Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


De teksten zijn stempels van Joy!Crafts.


Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heet small house. Heb helaas geen link naar deze digi omdat deze alleen voor Patreonleden was. Ik heb hem ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huis: GB7-GB5-GB3-GB1
Dak: EB8-EB7-EB5-EB4
Vogels: TN1-BO1
Deur + kozijnen: BG7-BG5-BG3
Ramen: TB1
Stenen pad: BG7-BG5-BG2
Lamp: EB8-TB1
Bloemen: DG3-DR5




2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda