Volgers

dinsdag 1 augustus 2023

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking. Ik heb er een easelkaart van gemaakt. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.230) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Mintay (Grandma's Attic). Als decoratie wat bloemen en Nuvo Vintage Drops.


Aan de zijkant heb ik een tekststans van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik door geknipt, zodat ik de tekst om de hoek vast kon maken.

Hieronder wat detailfoto's van de bloemen. De rand is een stans van Noor!Design.


Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, Paper Nest Dolls, en heet Avery Bathing Puppy.
Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: GB7-GB4-GB3-GB2
Strik: GT3-GT2-GT1-BG6
Shirt: CR6-CR4-CR2
Broek: GT3-GT2-GT1-BG10
Hondje: TN6-TN4-TN2-CR3
Emmer: BG8-BG6-BG4-BG2
Sop: IG1-blender
Ondergrond: GB11-GB8-GB4





4 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een plaatje van gemaakt, wat mooi Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart! EN de sketch is ook een mooierd. Mijn gastdesigner kaartje is ook klaar. Mandag publiceer ik hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Miranda, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een pracht van een kaart gemaakt met onze sketch Miranda!
    Gave haren heeft ze ook;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda