Volgers

zondag 26 maart 2023

Veel liefs

 Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we gekleurd met Distress inkt.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.

Voor de basis heb ik deze keer donkerrood en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Autumn Poem).
De doily aan de bovenkant is gemaakt met een stans van Marianne Design. Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


De tekst achter het afdrukje is ook een stans van Marianne Design.

Hier de rand aan de bovenkant van dichtbij.

Het afdrukje is een stempel van My Favorite Things.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vacht: tea dye-frayed burlap-gathered twigs
Wangen: aged mahogany
Staart: gathered twigs-ground espresso-black soot
Voeten: gathered twigs-ground espresso-black soot
Neuzen: black soot
Boomstam: ground espresso-black soot
Buik: tattered rose-victorian velvet
Tak: bundled sage-pine needles 



3 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart, vrolijke kleur!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je voor de workshop gemaakt. Schattige stempel ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met een lief afdrukje Miranda. Dat is vast een leuke workshop geweest.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda