Volgers

woensdag 1 maart 2023

Enjoy

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer inspiratie voor jullie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Studio Light heeft leuke sets om plannerpagina's te maken, maar daar kun je ook kaarten mee maken.
Voor mijn kaart heb ik de verschillende delen van de pagina 2x uitgesneden en aan elkaar geplakt met smalle strookjes cardstock.

Voor de basis heb ik koffiekleurig linnenkarton en kraft krijtwit gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (When you smile).


De tekst komt uit de plannerset.

Aan de linkerkant heb ik een prachtige bloemenstempel ook van Studio Light gebruikt. Deze heb ik gestempeld met Versafine inkt op watercolorcard en vervolgens ingekleurd met Zig Clean Color Real Brush markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: 306-305-307-blender
Bladeren"402-401




 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda