Volgers

woensdag 15 februari 2023

Lentekaart

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik wat lente inspiratie voor jullie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Met de mallen van Dutch Doobadoo (470.784.116 en 470.784.190) heb ik deze lentekaart gemaakt.
Voor de basis heb ik mosgroen linnenkarton en kraft krijtwit gebruikt. Het dessinpapier is van Piatek (Hello Spring). 

Het woord "lente" bestaat normaal uit 1 stuk, maar ik heb ze door geknipt. Wel een extra strookje cardstock eraan gehouden om het huisje op te plakken en er zo 1 geheel van te maken.
De beestjes komen uit een stempelset van Craft&You.


Bepaalde delen van het huisje heb ik verhoogd opgeplakt met foamtape.

Alle beestjes heb ik met Memento Tuxedo Black gestempeld op colorcard en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Beertje: RB4-RB3-RB2-RB1-AP1
Ballon: PP5-PP3-PP1

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Muis: IG5-IG3-IG1-AP1


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Kuikens: LY3-LY2-LY1-BO3

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Konijn: BG8-BG6-BG4-BG2-AP1
Ballonnen: AG5-AG3-AG1-AP4-AP3-AP1-DG4-CG4-DG3-PP5-PP3-PP1-CT4-CT3-CT1


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk lente-achtig kaartje Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige lente kaart met schattige diertjes erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart si het met zoveel leuke details! Je kunt er echt een poos naar blijven kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda