Volgers

zondag 21 augustus 2022

Simply Magnolia Anything goes with option Animals

Hallo allemaal,

De nieuwe challenge bij Simply Magnolia is weer begonnen en zoals altijd is het thema "anything goes", maar deze keer met de optie "Animals (dieren)".

Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.187) gebruikt.
Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Everyday Life).


Achter het afdrukje heb ik een stans van Marianne Design gebruikt.

Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

De rand is een stans van Noor!Design.

Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: GB7-GB5-GB4-GB2
Jurk: EB8-EB6-EB4-EB2
Muis: BG8-BG6-BG4-BG2-CR3-CR2-CR1



4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en leuk dat je Tilda in het rondje met veel liefs heb geplaatst.
    Mooi ingekleurd .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie weer Miranda. Mooie kleuren heb je gekozen en dat kleurwerk van jou is om jaloers op te zijn! Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt en de digi weer super ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda