Volgers

dinsdag 9 augustus 2022

Samen Creatief #28

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.
De bloghop begint op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Ben je daar niet begonnen, ga dan eerst naar het blog om te hoppen.

Als het goed is kom bij Amber vandaan. Als je bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten kun je een bon met € 10,00 shoptegoed winnen.

Dit is mijn creatie geworden.
Voor de basis heb ik chocolade cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Pink Mood).


Hier is de deksel van het doosje en zie je de binnenkant.



Zo ziet de binnenkant er uit.

Als decoratie heb ik alleen een plaatje van Piatek (Till we meet again) gebruikt. Deze heb ik met foamtape wat verhoogd opgeplakt.
Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Daarna kun je verder hoppen naar Rikie.
 

14 opmerkingen:

  1. een prachtig doosje Miranda. Helemaal in mijn kleur.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miranda wat een leuk doosje. Prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige uitvoering van het cadeaudoosje. Super in deze kleur!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf model van dit doosje Miranda, prachtig wat je ziet als je het deksel er af neemt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van deze combinatie papier hou ik ook …prachtig gedaan…..leuk doosje zo Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk geworden. Zo’n mooi en stijlvol geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk Miranda. En dit papier verveelt echt nooit he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig doosje heb je gemaakt. Prachtig kleur papier ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie chique versie heb jij er van gemaakt met dit prachtige papier en de bloemen er boven op.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda