Volgers

woensdag 24 augustus 2022

Christmas tree

Hallo allemaal,

Vandaag zorg ik weer voor inspiratie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Van Dutch Doobadoo is er een hele leuke mal met een kerstboom (470.713.723). Deze kun je gewoon gebruiken zoals ie is, maar ik vind het leuk om er iets extra's mee te doen.
De kerstboom heb ik 4 keer uit dessinpapier van Scrapboys (Christmas Wishes) geknipt en daarna dubbel gevouwen. Zo heb ik steeds een aantal bomen tegen elkaar geplakt, waardoor je een 3D effect krijgt.

Deze rand is van CraftEmotions en past perfect bij het kerstthema.

Hier de boom van dichterbij.
In het dessinpapier zitting wat mooi labels. Ook met teksten en ik vond deze wel toepasselijk.
Ik heb wat groen cardstock onder het label geplakt en een touwtje door het gaatje gedaan.

Deze kerstboom is toch te grappig. Hij komt uit een stempelset van CraftEmotions en ik heb hem ingekleurd met Distress Inkt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Boom: pine needles-ground espresso
Ogen: weathered wood
Muts: festive berries-pumice stone





5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Miranda!!
    Leuk met die boom die zo naar buiten komt.
    Grappig figuurtje ook dat kerstmannetje.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kerstkaart heb je zo gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hehe, via een omweg heb ik je blog weer gevonden. Wat een leuke kerstkaart met de boom. Een feestje om in je brievenbus te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda