Volgers

zaterdag 25 september 2021

Tulpen

Hallo allemaal/Hello everybody,

Vandaag heb ik een simpel kaartje om te laten zien. Heb alleen cardstock en een ingekleurd afdrukje gebruikt. En wat Nuvo drops als decoratie.
Voor de basis heb ik bruin, wit en paars cardstock gebruikt.
Het afdrukje is een digi van Power Poppy en heet Tulips in Hobnail Pitcher. Deze heb ik geprint op speciaal papier om met potloden te kleuren en daarna met mijn Colourblendpotloden ingekleurd.

Today I have a simple card to show. I've used just some cardstock and a coloured image. And some Nuvo drops for decoration.
For the base I've used brown, white and purple cardstock.
The image is a digi from Power Poppy and is called Tulips in Hobnail Pitcher. I've printed this on special paper for pencils and I've coloured it with my Colourblend pencils.

 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Bloemen/flowers: purple-velvet-ser urchin-mauve
Bladeren/leaves: night sky-ivy-emerald
Vaas/vase: espresso-havana-driftwood-spice brown
Ondergrond/bottom: coconu-oyster-cederwood


 

3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan en welk papier gebruik je voor potlood

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marja,

      Dank je. Ik gebruik een speciale blok voor potloden van Spectrum Noir. Kan hem helaas niet linken omdat hij even niet op de site van Crafter’s Companion staat. Het blok heet Premium Pencil Paper pad.

      Groetjes Miranda

      Verwijderen
  2. Leuke kaart met een mooie bos tulpen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda