Volgers

woensdag 1 september 2021

Gijsje

Hallo allemaal/Helly everybody,

Vandaag wil ik jullie een layout laten zien die ik gemaakt heb. Het was weer even geleden dat ik er 1 gemaakt had. Ik had het mooie dessinpapier Nitwit (Pawsitivity) van Crafter's Companion onlangs binnen gekregen en had nog een leuke stempelset met poesjes die je HIER kunt vinden. Die kun je ook prima op een layout gebruiken. Heb was oudere foto's'gebruikt van Gijsje toen hij pas bij ons was.
Alle decoratie (de teksten en cijfers) komen uit dezelfde serie als het dessinpapier.
Dit is ook meteen het voorbeeld voor de wedstrijd voor de komende 2 maanden op mijn club Hobbyplezier met scrapcreaties.

Today I want to show you a layout I made. It was a while ago that I made 1. I've recently got the lovely designer papers from Nitwit (Pawsitivity) from Crafter's Companion and I had a cute stamp set with cats that you can find over HERE. You can use this stamp on a layout too. I've used some older photo's from Gijsje when he was just with us.
All of the decoration (the texts and numbers) are from the same series as the designer papers.
This is also my example for the challenge for the next 2 months on my club Hobbyplezier met scrapcreaties.

Het afdrukje van dichtbij. Ik heb deze ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

The image up close. I've coloured it with the Illustrators from Spectrum Noir

 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Kat op kussen/cat on pillow: BG7-BG5-BG3-BG1-blender-CR1
Zittende kat/sitting cat: BO4-BO3-BO2-BO1-CR1-BG1-blender 
Kussen/pillow: BG10-DR7-MG5-MG4-MG3 


 

4 opmerkingen:

  1. Mooie layout heb je gemaakt en met je mooie huisdier erop.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige LO heb je gemaakt. Mooi fleurig ook. Leuke foto's ook van Gijsje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige LO heb je gemaakt met mooie foto's van Gijsje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda