Volgers

zondag 19 september 2021

Kaart voor mijn schoonmoeder

Hallo allemaal, 

Afgelopen donderdag werd mijn schoonmoeder 70 en dat hebben we gisteren met de familie gevierd met een etentje. Natuurlijk heb ik voor haar een kaart gemaakt.

Bij Mijn Schatkaart zag ik de challenge voor deze maand en dat was een leuk model om hiervoor te gebruiken.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van The Paper Boutique (Butterfly Ballet). De randen zijn gemaakt met een stans van Joy!Crafts. Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

Dit is de voorkant.


Wanneer je de band er af haalt ziet het er zo uit.

En de kaart helemaal open gevouwen. De tekst is van CraftEmotions.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heet Piece of Cake. Ik heb het ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: 
Taart: GB7-GB5-GB4-GB2-GB1-PP5-PP4-PP3-PP1
Bloemen: BG10-DR7-DR5-CR9-DG4-CG3-DG2-CG1
Bordje: IG3-IG1-blender
Vork: IG5-IG3-IG1
Schaduw: TB1-blender



3 opmerkingen:

  1. Mooi! De taart ziet er uit om in te bijten!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met je schoonmoeder. Je hebt een mooie kaart voor haar gemaakt met een lekker stukje taart erop.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je schoonmoeder, het is een mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda