Volgers

zondag 15 augustus 2021

Merry Christmas

Hallo allemaal,

In de Facebookgroep Creatief met Craft Sensations zag ik een leuke sketch waarmee ik dit kerstkaartje heb gemaakt.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Craft Sensations en ook de tekst.
De ijskristallen heb ik gemaakt met metallic sheets en oudere stanzen van Marianne Design.
Als decoratie verder alleen wat Nuvo Drops.

De tekst van dichtbij.
 
 
Het afdrukje is een digi van Mo Mannig en heet Candy cane bear. Ik heb hem ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
 
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
IJsbeer: IG1-blender
Tong: CR5-CR3-CR1
Muts: BG10-DR7-DR5-CR9
Candy cane: BG10-DR7-DR5-CR9-IG1-blender
Ondergrond: GB11-GB8-GB5
Schaduw: TB1-blender




4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart is het! En rood vind ik zo moeilijk om mee te kleuren. Bij jouw is het super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart in deze kleuren en je ijsbeer is zó mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    Jij zit al goed in de kerstsferen...hihi..!! Erg leuke kaart met ook een leuke digi die je hiervoor gebruikt hebt.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda