Volgers

zondag 8 augustus 2021

Kerstkaarten

Hallo allemaal,

Bij Mijn Schatkaart hebben ze deze maand een leuk model kaart voor de challenge. Wanneer je "Mijn Schatkaart" in de zin hiervoor klikt ga je naar de Facebookgroep waar ik de beschrijving vandaan heb.
Simpel om te maken. Heb er meteen maar 3 gemaakt om mijn voorraadje kerstkaarten aan te vullen.

Voor de basis van alle kaarten heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier en de plaatjes zijn van Maja Design (Holiday in the Alps).
Bij deze kaart heb ik als decoratie alleen wat bloemen gebruikt.

 
 
De tekst is van Crafter's Companion. Deze heb ik uitgestanst met een stans van hetzelfde merk.

De 2e kaart. Hierbij heb ik als decoratie alleen wat Nuvo Drops gebruikt.

De tekst is van Verses.

En de 3e kaart. Ook hier als decoratie alleen wat Nuvo Drops.

De tekst is van Crafter's Companion.




6 opmerkingen:

  1. Drie mooie kerstkaarten Miranda, deze staan voor komende week op mijn lijstje, ik zie het model op het moment vaker voorbij komen en vind het erg mooi. Zeker met het mooie dessin-papier en plaatjes die jij gebruikt zijn het plaatjes om te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kom ik aan het model van deze mooie kaarten ? Kun je mij pb-tje sturen op messenger Christa Fiselier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Christa,

      Ik heb je een pbtje gestuurd. In mijn bericht staat al aangegeven waar je de beschrijving kunt vinden. In al mijn blogberichten waarbij ik link naar een beschrijving is de link rood gekleurd.

      Groetjes Miranda

      Verwijderen
  3. Een hele mooie kaart!! Zou ik ook het patroon kunnen/mogen krijgen?
    ( mijn messenger eventueel ; Jose Gerrits)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo José,

      De link naar de beschrijving is te vinden in mijn blogbericht. Zie ook mijn reactie aan Christa hierboven.

      Groetjes Miranda

      Verwijderen
  4. Ze zijn prachtig ik heb er ook gemaakt in kerst uitvoering dacht ook maak er meer maar er stond nog wat op me te wachten wat echt af moest.
    Model is idd heel leuk en zo gemakkelijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda