Volgers

donderdag 5 augustus 2021

Hugs & love

Hallo allemaal,

Bij de birthday circle hebben we een summer surprise swap. Hierbij kregen een opdracht om een een kaart in een bepaalde vorm en een bepaalde kleur naar 1 van de andere leden te sturen.
Mijn opdracht was een rocker/swing kaart te maken met als thema vissen en hoofdkleur mint. 

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit de nieuwe lijn van Maja Design (Tropical Garden).
Achter het afdrukje heb ik een stans van Marianne Design gebruikt.
De tekst is van Simon Says Stamps.
Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

De afdrukjes zijn digi's van Mo Manning. Ik heb ze ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
DIT is de set waarin deze, de vissen, nog een andere zeemeermin en nog wat andere afbeeldingen zitten.

 
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Staart: CG4-LG5-LG4-LG3-LG2-AP4-AP2-AP1
Steen: BG6-BG4-BG2
Water: TB2-TB1
Schaduw: VB1-blender


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: 
LG5-AP4-AP2-AP1-TB1



 

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart , zo lief de zeemeermin en prachtig ingekleurd.
    De kleur mint past hier perfect bij.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met een mooie combinatie van deze schattige digi's.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een prachtige schommelkaart met de digi's zó mooi gecombineerd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda