Volgers

dinsdag 6 oktober 2020

Zeeland 2020

Hallo allemaal,

De afgelopen 2 weken waren we vrij. In de 1e week zijn we een paar dagen naar Zeeland geweest. We zouden eigenlijk naar Zweden gegaan afgelopen mei, maar door corona was dat niet mogelijk. Omdat we toch om moesten boeken en geen voucher of geld terug kregen van de reisorganisatie, hebben we besloten om voor de reissom die we al betaald hadden een groot vakantiehuis in Nederland te boeken. Dat is uiteindelijk een 8-persoonshuis geworden in Eede in Zeeland.
Een heel mooi net vakantiehuis hadden en we hadden die week ook mooi weer.

Afgelopen zaterdag was het World Cardmaking Day en in de groep van Tiets was een leuke workshop waarvan ik de beschrijving gedownload heb en hiermee een vakantiealbum heb gemaakt met de foto's uit Zeeland. De meeste foto's zijn gemaakt met mijn mobiel, omdat we geen zin hadden om de fotocamera overal mee naartoe te sjouwen. Had ook niet veel puf om echt foto's te maken, omdat ik helaas 1 dag op bed heb geleden met een flinke migraineaanval en daar een paar dagen nasleep van heb gehad. Maar we hebben toch genoten.

Hieronder laat ik jullie het album zien. Ga er maar even voor zitten want het zijn veel foto's.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Stamperia (Ceremony). Ik heb verder geen decoratie op het album gebruikt, omdat ik dat zonde van het papier vind.

De voorkant van het album.



De binnenkant. De foto's van de meeuwen heb ik wel met mijn camera gemaakt op de ene dag dat we hem meegenomen hadden. Deze zaten in de haven van Breskens.


We zijn ook een dagje naar Sluis geweest en hebben daar het Belfort bezocht. Je mocht helaas vanwege corona niet helemaal naar boven, maar de verdiepingen waar je wel mocht komen waren interessant.

Arno op de foto met het standbeeld van Van Dale die in Sluis is geboren.

Ons vakantiehuis in Eede.

Onderweg moest er ook even geluncht worden natuurlijk. En in de buurt van het vakantiehuis zat een heel lekker restaurant waar we 2 keer zijn wezen eten. De 1e avond zijn we voor de mosselen gegaan die echt heel lekker waren. Ook de zeebaars van de andere avond was heerlijk, maar hier heb ik geen foto van gemaakt. Echt een aanrader mocht je eens in de buurt zijn. Het restaurant heet De Grens.


In Vlissingen staat op de boulevard een standbeeld van Michiel de Ruyter waar we allebei mee op de foto staan.


In deze pockets zitten foto's die ik gemaakt heb in Retranchement. Leuk dorpje maar stelt niet zoveel voor dus hier waren we snel uitgekeken.



De haven van Breskens wat leuk om te bezoeken.

Als laatste nog een foto van het hele harmonicaboekje in het album.



8 opmerkingen:

  1. Een mooie album met zeker ook mooie foto's erin.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fantastisch alternatief voor de gemiste Zweden-reis, schitterend album vol mooie herinneringen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig album,en een leuke herinnering aan zeeland,ook mooi papier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow Miranda wat een prachtig album heb je gemaakt naar aanleiding van de workshop van Riets...heel mooi designpapier gebruikt en gevuld met prachtige foto's van jullie vakantie in zeeland...mooi als herinnering aan deze coronavakantie...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig album heb je ervan gemaakt en snel ook. Prachtig papier ervoor gebruikt. Je had ook mazzel dat het toen mooi weer was. Als je de 2e week had gedaan, dan was het minder geweest. Maar volgens mij zie ik je nergens op een foto, Arno zie ik wel een paar keer. Hihihi. Maar je hebt een mooie herinnering zo van je vakantie in Zeeland.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hadden zeker geluk met het weer. Ik sta wel op 1 foto ;) Degene waar Michiel de Ruyter onder geschreven staat, maar die is misschien niet heel duidelijk.
      Groetjes Miranda

      Verwijderen
  6. Wat fijn dat jullie op deze manier toch nog een fijne vakantie hadden Miranda. Je hebt een schitterend boekje gemaakt dat nog zeker vaak bewonderd zal worden. Heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er mooi uit Miranda,
    Een leuke manier hoe je zo je prachtige foto's hebt verwerkt.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda