Volgers

dinsdag 20 oktober 2020

Gefeliciteerd gebakje

Hallo allemaal,

Gisteren was mijn schoonzus jarig. Natuurlijk heb ik een kaart voor haar gemaakt. 
Mijn schoonzus heeft een foodblog (Marielle in de Keuken), waar ze hele lekkere recepten deelt. Dus een kaart met eten past daar wel bij. Heb een patroon gebruikt van de challenge deze maand bij Noor en Zo.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Stamperia (Sweety). Hier komen ook de plaatjes uit.
De tekst is van Marianne Design.
Als decoratie wat bijpassende bloemen en Nuvo Drops.


Dit is de binnenkant.



4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en feestelijke kaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt en wat een mooi design papier ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je schoonzus. Een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt. Mooie papier en een lekker gebakje voorop. Mooi ook de binnenkant met heerlijke muffins.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend én lekker, héél persoonlijk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda