Volgers

zondag 4 oktober 2020

Je bent geweldig ....

Hallo allemaal,

Eigenlijk zou ik op 14 november a.s. een kleurworkshop geven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom. Deze keer zouden we een bloem gaan kleuren met meerdere tinten van een kleur TriBlendmarkers.

Helaas heeft Dietvorst Verf en Behang door de huidige coronamaatregelen moeten besluiten de workshops voor de rest van dit jaar te annuleren.  Dit betekent dat de kleurworkshop die ik gepland heb op 14 november a.s. ook niet door gaat. Het is jammer, maar voor nu is gezondheid belangrijker. Maar ik wil jullie toch graag het voorbeeld laten zien wat ik voor deze workshop gemaakt heb.

Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Pion Design (four seasons of fairies + patchwork of life).
De randen komen uit een set van Marianne Design.
De tekst is van Joy!Crafts.

De stempel is van Studio Light. Best een grote stempel, maar wel heel leuk om in te kleuren.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Gele bloem: gold yellow blend (GY5-GY3-GY2)
Roze bloem: coral shades (CR10-CR8-CR7)-coral blend (CR6-CR3-CR1)
Bladeren: yellow green blend (YG3-YG2-YG1)
Schaduw: BG2 (brown grey blend)-blender

3 opmerkingen:

  1. Wooow wat een schitterend kaartje Miranda, wat heb jij die bloem prachtig ingekleurd...toch echt een specialiteit van jou...Ja jammer dat de workshops weer afgelast zijn...Hopelijk is deze nare onzekere tijd snel voorbij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. Jammer dat het niet door kan gaan, maar wel te begrijpen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart met een mooie bloem en een mooi design. Jammer dat de workshop niet doorgaat maar wel verstandig nu in deze tijd. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda