Volgers

donderdag 25 juli 2019

You don't get older ....

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien. Tijdens een Facebooklive op mijn hobbypagina afgelopen dinsdag liet ik zien hoe ik een bloem van Power Poppy inkleurde met de TriBlendmarkers van Spectrum Noir.
Daarna heb ik deze verwerkt tot deze kaart.

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De grootste maat heb ik uit kraft gesneden, een maat kleiner uit wit cardstock en weer een maat kleiner uit dessinpapier van Craft Sensations (Florals). De tekst is van Dovecraft.
Achter het afdrukje heb ik een rand geplakt. Daarachter zit een stans van Crafter's Companion verwerkt.
Als afwerking wat bloemen en natuurlijk Nuvo Drops.

De stempel van PowerPoppy nog even van dichtbij.
HIER is de stempel te vinden die ik heb gebruikt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: Coral blend-Earth brown blend
Bladeren: Dull green blend
Schaduw: TB2-blender

Voor de liefhebbers of voor degene die geen Facebook hebben, heb ik hieronder het filmpje nog geplaatst.

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda