Volgers

zaterdag 13 juli 2019

Dream

Hallo allemaal,

Een paar weken geleden had ik met 2 vriendinnen weer eens een freubeldagje afgesproken. Deze keer besloten we iets anders te maken. 1 van mijn vriendinnen had een leuk project gezien bij Nadya Drozdova waarbij ze een lijstje van Ikea had gepimpt. Mijn vriendinnen gingen voor een wit met roze variant, maar ik ging voor een donkere versie.

Dit is mijn lijstje geworden. Ben begonnen voor alles in de zwarte gesso van Dutch Doobadoo te zetten. Daarna op de lijst met stencils en structuurpasta gewerkt.

Het woord "Dream" komt uit een vel met chipboardletters wat ik ooit een bij Scrap-Unlimited heb gekocht. Deze ook eerst in de zwarte gesso gezet. Daarna bewerkt met goudkleurige ecoline.

De hartjes heb ik alleen bewerkt met wat metallique wax van Prima Marketing in de kleur rose gold. Ook de vlinder heb ik hiermee bewerkt.

De swirl heb ik ook in de zwarte gesso gezet. Daarna bewerkt met Rusty van Viva Decor en metallique wax in rose gold. Wat bloemen erbij voor wat kleur.

De voet heb ik her en der bewerkt met metallique wax rose gold en acrylic paint van Prima Marketing.

Hier de foto van ons drietjes van dichtbij. Het lijstje heb ik ook bij Scrap-Unlimited gekocht. Ook weer bewerkt met zwarte gesso, Rusty van Viva Decor en metallique wax in rose gold.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ben er zelf tevreden over. Iets anders dan wat ik normaal maak, maar ook heel leuk om te doen.


4 opmerkingen:

  1. Wat een droom van een lijstje. prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf Miranda! En een zeer leuk aandenken ook zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hardstikke gaaf en een leuke vriendinnen-foto.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Mooi opgepimpt en een leuke foto.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda