Volgers

zaterdag 27 juli 2019

Biertje?

Hallo allemaal/Hello everybody,

Gisteren was mijn man jarig en ik had wat lekkere biertjes voor hem gekocht. Daar hoort natuurlijk een bijpassend kaartje bij.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De grootste maat heb ik uit kraft gesneden en een maat kleiner uit dessinpapier van My Mind's Eye (the sweetest thing).
Met een alfabetstempelset van Joy!Crafts heb ik de tekst gemaakt.
Verder alleen wat bloemen en Nuvo Drops erbij.

Yesterday it was my husbands birthday and I bought him some different beers. Of course I had to make a matching card.
For the shape of the card I've used a template from Dutch Doobadoo. The largerst size is cut out of kraft and a smaller size from designer papers from My Mind's Eye (the sweetest thing).
I've made the text with a alphabet stamp set from Joy!Crafts. It's says "beer" in Dutch.
As decoration just some flowers and Nuvo Drops.


Het afdrukje is een digi van Dr. Digi en heet Happy Hour Horace. Ik heb deze ingekleurd met de TriBlendmarkers van Spectrum Noir en wat accenten met Colourblendpotloden.

The digi is from Dr. Digi and is called Happy Hour Horace. I've coloured him with the TriBlend markers from Spectrum Noir and added some accents with Colourblend pencils.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Huid/skin: Fair skin blend
Pet/cap: Blue turquoise blend-TN4
Jas/jacket: Tan blend
Stropdas/tie: Blue turquoise blend
Bier/beer: Gold brown blend
Glas/glass: TB2-blender
Parasolletje/umbrella: CT1-IB1
Tafel/table: Brown grey blend
Witte delen/white parts: IG2-blender
Schaduw/shadow: BG2-blender

Potloden gebruikt/pencils used:
sea grass/russet/maple



4 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje, en nog van harte gefeliciteerd met je man.
    GRoetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met Arno. Mooie kaart heb je voor hem gemaakt. Daar was Arno vast erg blij mee, met z'n biertjes. Die zullen hem vast wel smaken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart met een grappige digi, nog gefeliciteerd met zijn verjaardag
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je man! Je hebt een hele leuke kaart voor hem gemaakt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda