Volgers

zaterdag 11 mei 2019

Happy Birthday to you

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf&Behang in Bergen op Zoom.
Deze keer hebben we met Distress Inkt gekleurd.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.
Deze keer heb ik een easelkaart gemaakt.
Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Denim&Friends).

De rand is van Marianne Design. Als aankleding wat bloemen en Nuvo Drops.

Deze tekst is ook een stans van Marianne Design.

Het afdrukje is een stempel van Studio Light.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
bloemen: Chipped Sapphire + Scattered Straw
blaadjes: Forest Moss
schaduw: Pumice Stone


3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Miranda, en was erg leuk het inkleuren, heb zelfs gisteravond nog een afdrukje ingekleurd. Ik wilde er perse mee verder eventjes..dus duurde lang voordat ik thuis was hhahaha.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met prachtige papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda