Volgers

dinsdag 14 mei 2019

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn kaartje. Heb de sketch een kwartslag gedraaid, zodat het afdrukje beter uit kwam.
Voor de vorm heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. De grootste maat heb ik uit kraft geknipt, een maat kleiner uit wit cardstock en weer een maat kleiner uit dessinpapier van Basic Grey (Kneehighs).
Achter het afdrukje heb ik een mal van Noor! Design gebruikt. De tekst is van Joy!Crafts.
Verder wat bloemen en Nuvo Drops.

Het afdrukje is een digi van Polkadoodles en heet Hedgy Teatime. Ik heb deze ingekleurd met de Tri-Blendmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Egel: EB3-EB2-EB1-GB5-GB3-GB1-CR1
Cupcakes: GB5-GB3-GB1-PP3-PP2-PP1-BP3-LY3-LY2-LY1-BG4-BG3-BG2-spica chocolate
Kop en schotel: PP3-PP2-PP1-spica blossom
Bloemen: BP3-BP2-BP1-spica chocolate
Aardbeien: DR4-DR3-DR1-LG5-LG3-LG1

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda