Volgers

dinsdag 7 mei 2019

Bday

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag ben ik een dagje bij Astrid geweest om weer eens bij te kletsen en te freubelen.
We hadden bij Dutch Doobadoo een leuke challenge gezien en toevallig hadden we allebei deze mal.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een blokje van First Edition (Perfect Moments). De vlinders heb ik gemaakt met ponzen van Martha Steward. Vverder alleen wat Nuvo Drops erbij.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heet Cupcake Hamster. Heb hem ingekleurd met de Tri-blendmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Hamster: TN4-TN2-TN1-CR6-CR3-CR1
Cupcake: GB5-GB3-GB1-PP3-PP2-PP1-DG3-DG2-DG1

Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij:
- Mo Manning: anything goes

Om mijn foto's te maken heb ik een aantal foto achtergronden gekocht. Vond de witte achtergronden niet altijd even mooi. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Afgelopen weekend zag ik dat ik met dit kaartje in de top 3 sta bij Mo Manning. Voor juni mag ik gastdesigner zijn.


8 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met de muis die een hapje van de cupcake neemt.
    De grote birthday letters zijn heel gaaf.
    Wit is ook niet zo mooi als achtergrond, deze is mooi hoor.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaahhh....wat een leuke kaart! Mooie achtergrond. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met prachtig papier. Schattige digi ook. Ik ben er nog niet aan toegekomen om de kaart af te maken, maar ga dat zo snel mogelijk doen.
    We hebben weer een gezellig daagje gehad en weer lekker bij kunnen kletsen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met dat stencil van DDBD Miranda. die smikkelende hamster heb je mooi ingekleurd en die past natuurlijk prima bij een verjaardag ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Miranda! Hij staat hier mooi te pronken op de kast, dankjewel! Ben er super blij mee. Gezellig om wat bij te kletsen met Astrid. Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congrats on coming in our top 3 can't wait to see you as a guest DT

    loving these 2 makes so precious thanks for playing with us at Mo's Digital Pencil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Miranda! I love this little cupcake card! One of my favorite Mo Manning images (I say that a lot...I love them all!)! Gorgeous coloring and design work!! So glad you joined in the May Challenge at Mo's!! Hugs!! Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda