Volgers

zondag 25 maart 2018

Hobbymaatjesdag Best

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik weer een dagje workshops geven op de hobbymaatjesdag in Best. Altijd gezellig om dat daar te doen.

Deze keer kunnen de deelnemers bij mij kiezen uit dit zelfsluitende doosje.
Hiervoor heb ik papier gebruikt uit een blok van de Action.
Het plaatje is van Syta van Gelderen en de tekst van Marianne Design.

Ze kunnen er ook voor kiezen om een kaart te maken waarin een cadeaupasje kan.
Op de voorkant heb ik ook een plaatje van Syta gebruikt en een oudere mal van Noor Design.

Aan de binnenkant een tekst van Marianne Design en een blad van Crafter's Companion.

Als laatste nog een workshop met deze kaart. Hierbij leg ik uit hoe je met een sketch werkt en ook hoe je extra dingen aan de kaart toe kunt voegen maar toch de sketch blijft zien.


Mocht je het nu te ver vinden of vandaag niet naar deze hobbymaatjesdag kunnen komen dan heb je nog een kans om deze workshops te volgen tijdens de hobbymaatjesdag in Best op 21 april aanstaande.


2 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden heb je gemaakt Miranda. Leuke workshops die bij jou gevolgd kunnen worden. Veel plezier vandaag :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer 3 prachtige creaties gemaakt. Zullen ze vast erg leuk vinden. Veel plezier vandaag en voor de 21e April.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda