Volgers

maandag 1 januari 2018

Kussens

Hallo allemaal,

Afgelopen ben ik vrij geweest en heb ik heerlijk kunnen freubelen, waaronder met mijn Silhouette. Ik heb al een aantal shirts voor mezelf bedrukt, maar vond het leuk om ook eens wat andere dingen te bedrukken. De kussens op onze banken waren wel aan vervanging toe dus heb ik daar nieuwe voor gemaakt.

Ik heb er verschillende afbeeldingen op gemaakt, zoals deze mandala.


Een hart met kattenpootjes.

Deze tekst.

Een kat.

Nog een mandala. Helaas zie je hem niet heel goed op de foto.

Nog een keer dezelfde tekst. Hier had ik het eerste woord Home niet goed gesneden, maar vond het zonde om de rest niet te gebruiken.


3 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Miranda,
    ich wünsche dir ein glückliches neues Jahr. Deine Stoffarbeiten gefallen mir sehr gut. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Allereerst wil ik je alle geluk en gezondheid voor 2018 toewensen!!

    Dat zijn mooie kussenhoezen. Die op dat grijs vind ik erg mooi.
    Zullen zeker goed staan. Leuk gemaakt!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super gaaf gemaakt Miranda.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda