Volgers

maandag 29 oktober 2012

Huisje in de Freubelstraat en cadeautjes

Voor de clubdag afgelopen zaterdag had ik nog wat anders gemaakt. De club heet 't Freubelstraatje en we hebben ook een wedstrijd gehouden om een echt freubelstraatje te maken. Een aantal leden hadden een huisje gemaakt en ik had er ook 1 gemaakt.
Het patroon heb ik gekocht bij KreaTeja.
Het papier is van Pion.

Aan de zijkanten een houten vlindertje.


En hier nog een foto van het afdrukje wat is ingekleurd met mijn derwentpotloden.

Voor de andere beheersters had ik ook nog een kleinigheidje gemaakt. Dat zijn deze tasjes geworden. Had er wat chocolaatjes in gedaan.

14 opmerkingen:

  1. wat een snoezig huisje Miranda! heel leuk gemaakt en de tasjes zien er ook mooi uit:0)
    fijne week!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk huisje is is het geworden, gezellig om samen te freubelen.
    Jouw kadootje voor de andere freubelaars was schattig.

    Groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er schitterend uit. Leuk model huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk huisje heb je gemaakt, ziet er schattig uit.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend huisje heb je gemaakt en die cadeautjes zijn erg leuk.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie creaties

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi huisje heb je gemaakt Miranda en je chocola was lekker, is al op.
    Nogmaals dank je wel voor je tasje, hij staat te pronken op mijn kamer.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er allemaal gaaf uit, Miranda. Heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend huisje en tasje heb je gemaakt Miranda, ik vind ze werkelijk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schitterend allemaal Miranda.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk huisje, en dat papier is en blijft erg mooi!
    Wat een schattige tasjes heb je ook nog gemaakt.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldig lief huisje voor jou en Arno.
    Hartstikke mooi gedaan Miranda.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda