Volgers

maandag 1 oktober 2012

Challenge bij Creaine

De nieuwe challenge staat weer op het blog van Creaine. Deze keer is het thema "dieren". Ik heb er deze keer een layout van gemaakt. Wil toch wat meer met foto's gaan doen. Is toch wel leuk om te doen. Het papier wat ik heb gebruikt had ik nog over van het pakket van de Magnoliaclubdag en is van Pion. De vormen heb ik uitgeknipt met een Inshapemal van Crealies. Langs de grote vorm en achter de foto heb ik weer eens een kartelschaar gebruikt.



Dit is al een oude foto van mij en Sarra. Dat is de moeder van Betsie. We hebben haar maar 1,5 jaar gehad en toen is ze helaas overleden. Mis haar af en toe nog steeds wel eens.. Betsie was toen 3,5 maand oud. Eigenlijk nog een beetje te jong om zonder moeder te zijn, dus ik heb haar min of meer opgevoed. Vandaar dat ik ook zo'n hechte band met haar heb. Op deze foto was ik een jaar of 15, dus het is al een hele poos geleden. Betsie is inmiddels al 18 jaar en ik 33.
Hier nog een foto van dichtbij.

Komen jullie even op het blog kijken naar de voorbeelden van de andere DTleden?

12 opmerkingen:

  1. Mooie layout Miranda, leuk zo'n jeugdfoto met een verhaal er achter.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie LO Miranda. Leuk om zo een "oude" herinnering op te halen.
    Je tasje is ook prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie jeugdfoto van jou Miranda. Kan me heel goed voorstellen dat je Sarra nog steeds mist. Deze layout is zeker een eerbetoon aan haar.
    Fijne dag verder.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Miranda.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk dat je een layout hebt gemaakt Miranda, en wat ziet hij er prachtig uit, mooie foto ook en het kleurgebruik vind ik ook erg mooi. 'k Hoop vaker layouts van je te zien,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit prachtig gemaakt Miranda.

    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi zeg!!! Prachtige kleuren bij elkaar!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zo'n schitterende kaart, prachtig. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige lay out heb je gemaakt met die mooie foto

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende layout Miranda.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heyy die Miranda,

    Wouw...jij gaat echt als een speer. Wat een supercreaties maak jij allemaal. En zo origineel. Je lay-Out is gaaf zeg, en dat dat tasje in het bericht hieronder. Moooi.

    En natuurlijk je memoblok houder die je hebt gemaakt voor onze challenge. Superrrs! Door ziekte kon ik niet eerder reageren. Maar ik vind hem top;)

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda