Volgers

zondag 4 december 2011

kerstkaarten ouders en schoonzusje

Gisteren liet jullie ook al een kerstdoosje zien. Deze was voor mijn schoonouders, maar heb natuurlijk ook nog 2 andere gemaakt. 1 voor mijn ouders en 1 voor mijn schoonzusje en haar man.

Deze is voor mijn ouders.
Het papier komt uit een paperpad van Maja. Het afdrukje vind ik zo lief. Heb het ingekleurd met mijn derwentpotloden.
Op de voorkant nog een hart gemaakt met een creatable van Marianne Design.


















En de binnenkant. Ook hier zitten waxinelichtjes in.













En deze is voor mijn schoonzusje en zwager. Mijn schoonzusje spaart Rudolphjes, dus vandaar deze stempel die bij het Kruidvat vandaan komt. Heb hem gestempeld op kraftcardstock en met mijn potloden ingekleurd.




















En ook hier de binnenkant.

14 opmerkingen:

  1. dit zijn twee prachtige boek/kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstdoosjes heb je gemaakt Miranda, ook die van gisteren vind ik super mooi. Leuke cadeautjes!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn weer schitterend !! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstcadeaus Miranda.
    Fijne dag vandaag!
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze zijn prachtig geworden net als die andere.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes zeg, zullen ze super blij mee zijn!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zien er weer super uit Miranda!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,
    Heel leuk gemaakt, ze zullen er vast heel blij mee zijn!
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zullen ze hier blij mee zijn. Je hebt ze weer schitterend gemaakt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn ook weer super Miranda

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit prachtig gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda, ze zien er allebei schitterend uit!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze twee zijn ook leuk. Sterkte met je paps, hoop dat hij snel opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW!
    Nu voel ik me als amateur. Heb deze jaar voor het eerst kerstkaartjes gemaakt; ahem mislukt dus. Moest ik last minute een drukkerij zoeken om ze te laten bedrukkenof eigenlijk te redden:)
    Enige tips voor volgende keer?
    Gr,
    R

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda