Volgers

dinsdag 6 december 2011

Candy

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 6 december. Voor nieuwe berichten scroll even naar beneden.





















Omdat ik het altijd leuk vind om jullie reakties te lezen ga ik een candy verloten. De candy loopt tot en met 6 december, omdat ik dan jarig ben.
7 december laat ik Arno de winnaar kiezen.

Wat moet je hiervoor doen?:
- Zorg dat je volger bent of wordt;
- Laat een reaktie achter onder dit bericht;
- Je mag (is niet verplicht) de candy op je blog vermelden.

10 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda,
    Ik kwam vanmorgen op je blog terecht, wat maak je mooie creatie's,
    en ook nog eens een leuke candy waar ik graag een gokje op wil wagen:)
    mijn dochter krijgt in april haar tweede kindje, dus de ooievaar komt helemaal goed van pas:)
    wens je een fijne dag
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahwwwww Miran, daar doe ik graag aan mee, zou het graag willen winnen!
    Ik heb je hele blog bekeken je maakt prachtige dingen. Dan je wel ook voor altijd de reacties op mijn blog. Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miranda, zo'n leuke candy wil ik best winnen. Nu maar hopen dat Arno mijn naam als winnaar trekt.
    Fijn weekend!
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Miranda, wat een leuke candy, daar ding ik graag naar mee. Ben ook al volger van je geworden. Kom je ook es op mijn blog kijken?
    Zal je candy daar ook plaatsen.

    Groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    Leuk dat je een candy weggeef, ook ik wil natuurlijk graag een kansje wagen op die prachtige spulletjes.
    Ik zet je candy dadelijk in mijn sidebar....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi miranda
    ik kwam bij toeval op je blog via inger harding.
    je maakt mooie kaarten en zag de blog candy van je.
    ik wil graag ook al ben ik een nieuwe volger van je, een gokje.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda, ik laat graag een berichtje achter (dacht dat ik het al had gedaan:)) en succes en nog 2 nachtjes slapen voor jou!!!

    GRoetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Miranda.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst.

    Groetjes van Gea.
    www.komoptegenkanker.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een fijne leuke dag hebt gehad.

    Groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda