Volgers

zondag 25 december 2011

canvasboekje

Een paar weken geleden was de clubdag bij de Crazy Meiden. Doordat mijn vader toen net in het ziekenhuis lag kon ik er helaas niet naartoe. Maar een lief clublid heeft ervoor gezorgd dat ik mijn pakket toch kreeg. Vrijdagavond en gisterochtend heb ik eraan gewerkt en dit is het resultaat geworden. Vond het heel leuk om te maken en eigenlijk niet eens zo moeilijk. Helaas zit de sluiting niet helemaal goed, maar dat is weer een les voor de volgende keer.
Het papier is een paperpad van Bo Bunny. Alle randen heb ik beïnkt met Vintage Photo.
Het zijn een hoop foto's geworden.















































































































































20 opmerkingen:

  1. Dat ziet er werkelijk schitterend uit Miranda!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi project Miranda. Lief dat je het later nog kon maken.
    Fijne 2e kerstdag!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergaaf boekje is het. Ben op dit moment ook bezig met die papierblok, is echt prachtig papier. Hele fijne tweede kerstdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi boekje. Dat papier is ook erg mooi dat je hebt gebruikt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouww wat mooi miranda,
    echt een heel gaaf project

    een fijne tweede kerstdag
    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge, wat mooi is dit zeg!!! Super gemaakt, vol met mooie details!
    groetjes en nog een fijne 2e Kerstdag,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw !! Wat een schitterend boekje Miranda, ik vind het echt supergaaf. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow what a wonderful album, great details
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer, dat je er niet bij kon zijn... maar wat lief dat iemand toch het pakketje bij je heeft bezorgd!!!
    Je hebt er wel iets héél moois van gemaakt!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo daar heb je iets moois van gemaakt Miranda. Lief dat ze nog gezorgd hebben dat je je pakketje kreeg.

    Enne de cupcakes zagen er niet alleen lekker uit, ze waren ook lekker !

    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend gemaakt zeg.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi gedaan Miranda!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi die Miranda,
    Wat een leuk boekje heb je gemaakt en jammer dat je er niet bij kon zijn. Maar vaders gaan voor. Gelukkig naar een revalidatie centrum met goede berichten. Is je vader een vechter en gaat hij ervoor? Zo te lezen wel en dan kan hij in ieder geval de nachten weer thuis zijn.
    Een gezellige jaar wisseling en misschien zie ik je weer eens verschijnen op mijn blog.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een supergaaf boekje is dit Miranda.
    Geweldig mooi papier ook

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wowwwwww this is stunning Miranda!!!
    What a beautiful album, love it!!
    Wishing you a creative and HAPPY NEW YEAR!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent heerlijk aan de slag gegaan, zo mooi geworden...Ik mag nog maar bewaar een rustig moment af....hoop dat het nog even mag duren ....

    Fijn 2012, een bijzonder jaar voor jou en je as mannetje en paps....dus zet um op..ik denk aan je hoor. Oja knuf voor Betsie....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Wat een schitterend boekje is dit geworden zeg.
    En ik hoop dat alles beter gaat met je vader?

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, dit canvas minialbum is te gek! Heel erg mooi en zo heerlijk vintage. Prachtig gemaakt!
    Fijne jaarwisseling :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb het boekje even gemist, zie hem nu pas. Wat een pronkstukje, zo mooi, schitterend gemaakt.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda