Volgers

dinsdag 13 augustus 2024

You don't get older .....

Hallo allemaal,

Laatst kocht ik een leuke stempelset van Craftlab en daar moest ik meteen een kaart mee maken. Heb er een shakerkaart van gemaakt.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.197) gebruikt. Deze heb ik uit paars en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van The Paper Boutique (Springtime Blooms).
Als decoratie heb ik flink wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt. Achter de bloemen heb ik blaadjes van Dutch Doobadoo verwerkt.


In het midden heb ik een shaker in hartvorm gemaakt. Hiervoor heb ik een stans en blister van Studio Light gebruikt.

De bloementoef van dichtbij. Lekker veel en vol van kleur.

De tekst is van Dovecraft.

Dit is het afdrukje uit de stempelset van Craftlab en heb ik ingekleurd met de auqamarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Beer: flint-desert-tan-tulip
Pet: mauve-grape-azure blue-marine-alpine green-verdant green
Envelop: slate-rose red









3 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje , prachtig model ervoor gebruikt.
    Leuk met het hartje en de bloemen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje is het Miranda! Zo leuk met dat shakergedeelte en het beertje is ook een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super is deze kaart Miranda, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda