Volgers

woensdag 28 augustus 2024

Herfstkaart

Hallo allemaal,

Laatst zag ik bij de groep van Tiets Creatieve Wereld een leuke kaart die ze als SOL heeft gegeven.
Van Craft O'Clock had ik een mooie set met dessinpapier en plaatjes (Autumnaria) gekocht en deze vond ik daar perfect voor.

Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock gebruikt. Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.
Dit is de voorkant van de kant helemaal dicht. Vond het plaatje met de lynx zo mooi voor de voorkant.


Tiets is van de flappen dus die zitten ook in deze kaart. Aan de binnenkant zit eerst deze flap. Hierop heb ik een huis en hert verwerkt.

Dan aan de binnenkant een pocket met labels.

Vond dit konijntje zo schattig.

De bloemen op de voorkant komen ook uit de bijbehorende set met plaatjes. De witte heb ik verhoogd met foamtape opgeplakt.

Hier het huis en hert op de binnenflap.

Vond deze ook zo lief.

En de labels met daarop konijntjes.





1 opmerking:

  1. hoi Miranda! Wat leuk deze uitgebreide kaart! De plaatjes zijn ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda