Volgers

donderdag 27 juni 2024

Succes

Hallo allemaal,

Van de week hebben we afscheid genomen van een collega die voor zichzelf gaat beginnen als mediator. Normaal maak ik eigenlijk geen creaties voor collega's die weg gaan, maar voor deze collega heb ik een uitzondering gemaakt. Zij is zelf ook creatief en maakt zelf kleding. Dus daar kon ik wel iets leuks mee bedenken. Ik heb een soort naaidoosje gemaakt. Het idee hiervoor komt van DIT blog. 

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is een oudere lijn van Nitwit (Bloom with grace). Dit is een lijn van Crafter's Companion. Als de decoratie op de hoekjes wat Nuvo Drops. De klepjes sluiten met een magneetje.


Dit is de zijkant. Het hengsel heb ik vastgezet met brads.

Ik had nog houten lettertjes om het woord "succes" te maken.

Natuurlijk een flinke bloementoef bovenop.

Deze Tilda vond ik wel heel toepasselijk. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Jurk: BG10-DR7-MG4-MG3-PP5-PP4-PP3-PP1-BG1-blender
Strik: PP5-PP4-PP3-PP1
Naaimachine: BG8-BG7-BG6-BG5-BG3-BG1
Garen: PP5
Stof: GB5-GB4-GB2-GB1-YG3

Omdat mijn collega graag Liga Milk breaks eet hebben we hiervan ook een pak in haar pakketje gedaan. Omdat ze als mediator voor zichzelf begint vonden wij het wel leuk om er Mediation break van te maken. Ik heb deze ingepakt in dessinpapier. Daarop heb ik een stans van Crafter's Companion gebruikt en een alfabetstans van Marianne Design voor de letters.





2 opmerkingen:

  1. Oh wat ontzettend leuk!! En zo persoonlijk allemaal! Nu maar hopen dat de volgende collega's die afscheid gaan nemen niet hopen op ok zo'n creatie!😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw...dit ziet er prachtig uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda