Volgers

woensdag 19 juni 2024

Steampunkkaart

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer wat inspiratie voor jullie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Craft O'Clock heeft prachtig papier in steampunkstijl. Nu maak ik niet zoveel in die stijl, maar vond dit wel heel gaaf papier om mee te werken. Het was lastig kiezen uit al die mooie designs, maar het is me toch gelukt.

Voor de basis heb ik koffiekleurig en lichtblauw linnenkarton gebruikt. De vorm heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.197). Op de basiskaart heb ik de kleinere maten van de mal gebruikt en deze uit kraft en dessinpapier gesneden. Uit het dessinpapier heb ik met een cirkelstans een opening gemaakt waarin een shaker blister van Studio Light past. Hierin heb ik wat wit en lichtblauw schudmateriaalgedaan. Op het kraft wat er achter zit heb ik tekststempel van Studio Light gebruikt waarop staat "Echt post is zoveel leuker".


Hieronder wat detailfoto's. Eerst de blister met het schudmateriaal. Er is in de webshop zoveel keuze van schudmateriaal. Neem daar vooral een kijkje.

De plaatjes zitten bij het dessinpapier. Ze zijn dubbelzijdig, zodat je kunt kiezen tussen de kant met of zonder witte rand. Ik heb gekozen voor de kant met witte rand zodat het wat meer afsteekt bij de rest.

Hier heb ik een paar lampen gebruikt waarvan ik de bovenste met foamtape heb opgeplakt.

Het kleinere deel van de kaart met daarop alle decoratie heb ik ook verhoogd opgeplakt met foamtape om wat meer diepte te krijgen.



3 opmerkingen:

  1. Wauw dit heb je prachtig gemaakt Miranda. Gaaf dat je het blauw uit het papier terug laat komen in je blister met het schudmateriaal. Heel gaaf!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige steampunkkaart .
    Die staat ook op mijn lijstje.
    Hou er wel van tot een bepaalde hoogte.
    Skeletten enz hoeft van mij niet maar leuk met radartjes .
    Mooie kleuren bij elkaar.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda