Volgers

zondag 30 juni 2024

Life is better with a slice of berry chocolate cake

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we gekleurd met de TriBlend brushmarkers en deze taart van Aall&Create gekleurd.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.

Voor de basis heb ik groen en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Mum's Garden). Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo's Drops gebruikt.


De rand onderaan is een stans van Marianne Design. De hartjesstans is ook van Marianne Design. Deze heb ik doormidden geknipt zodat ik hem aan beide kanten van het afdrukje kan gebruiken.

Hier nog alleen het afdrukje wat is ingekleurd met de Triblend brushmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Cake: tan blend (TN8-TN7-TN1) - tan extend (TN6-TN3)
Glazuur: pale pink blend (PP6-PP4-PP1) - pale pink extend (PP5-PP3-PP2)
Bessen: pink violet blend (PV4-PV3-PV1)
Bladeren: jade green extend (JG6-JG4-JG2)
Bord: ige grey exend (IG6-IG3-IG1) 



1 opmerking:

  1. Leuk dat je daar een workshop mocht geven Miranda. Het is een feestelijke kaart geworden met een mooi ingekleurde taart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda