Volgers

woensdag 12 juni 2024

Hello

Hallo allemaal,

Carla Creaties heeft zulke leuke koeienstempels. Daar heb ik deze kaart mee gemaakt voor Hobbyshop Veldmaat.
Voor de vormen heb ik mallen van Dutch Doobadoo (470.784.241 en 470.784.059) gebruikt. De basis heb ik uit toscane linnenkarton en kraft krijtwit gesneden. Het dessinpapier is van Scrapboys (Beautiful day). Bij het woord "hello" heb ik aan de bovenkant van de 1e L een plakstrookje getekend, zodat ik deze aan de basiskaart vast kon plak en deze omhoog kan klappen.


Zo ziet de binnenkant er uit en zie je ook hoe de "hello" omhoog klapt.

Hier nog even de "hello" apart.

Aan de binnenkant heb ik een frame met bloemen op een toscanekleurige cirkel verwerkt. Door het frame heb ik de koe gedaan.

Op de "hello" heb ik de kip gedaan. Beide stempels zitten in de set van Carla Creaties. Deze heb ik met Memento Rich Cocoa gestempeld op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
TN3-TN2-TN1-GY4-DR7-DR5-DR3-OR3-OR2-OR1-TB1-blender

Hier de koe van dichtbij. De bloementoef is een aparte stempel in de set en heb ik op de bovenkant geplakt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Koe: EB7-EB5-EB3-EB1-CR4-CR3-CR1-GB1-TB1-blender
Bloemen: PP4-PP3-PP1-CT1-MG4-MG3-MG1
Blaadjes: CG3-DG2-CG1


4 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Dat idee ga ik onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar wordt je blij van die stempels, je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en grappige sempels heb je erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach hoe leuk is dit Miranda!
    Zo leuk met die tekst hello op de voorkant en dat ie ook nog eens open kan is helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda