Volgers

woensdag 26 juni 2024

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit felicitatiekaartje laten zien wat ik heb gemaakt met de prachtige lijn van Mintay (Lilac Garden) als inspiratie op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Voor de vorm heb ik een ovale stans van CraftEmotions 2 keer uitgestanst. Eentje heb ik aan de bovenkant een klein stukje gerild en aan de andere helft geplakt, zodat de kaart kan blijven staan.
In het midden heb ik een strook geplakt met daarop de tekst. De plaatjes zitten in het blokje met dessinpapier. Deze heb ik wat verhoogd opgeplakt met foamtape voor wat meer diepte.


De tekst komt uit een set van Carlijn Design. Deze heb ik gestempeld met Versafine Onys Black.

De bloemetjes zijn gemaakt met een stans van CraftEmotions. Hiermee stans je de steel en bloemetjes apart en zo kun je zelf je bloementak samenstellen zoals je wil. Als bloemhartje heb ik Nuvo Crystal Dops in de kleur Crushed Grape gebruikt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda