Volgers

woensdag 28 februari 2024

Vintage dame

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een vintagekaart laten zien als inspiratie voor Hobbyshop Veldmaat.
Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.783). Deze heb ik uit kraft gesneden. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Nostalgia).


Als decoratie heb ik een stencil van Jenine's Mindful Art gebruikt. Hiervoor heb ik Memento Espresso truffle gebruikt.


De dame komt uit een setje van Paper Favourites. Je kunt deze afbeeldingen gebruiken voor de populaire dieptekaarten maar dus ook uitknippen om zo op een kaart te gebruiken.


Voor op de zijkanten heb ik wat bloemen uitgestanst van CraftEmotions.




3 opmerkingen:

  1. Erg mooie nostalgische kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Miranda! Jij bent ook van alle markten thuis. Dan vintage, dan kleuren, dan weer een ingewikkeld model! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda