Volgers

zondag 18 februari 2024

1000 bloemetjes voor jou

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we gekleurd met de TriBlend brushmarkers en deze bloem van Studio Light gekleurd.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.

Het is best een lange stempel, dus heb er een slimlinekaart van gemaakt. Voor de basis heb ik groen en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is Pion Design (Patchwork of Life). 


De randen zijn gemaakt met een stans van Mariann Design die ik doormidden heb gesneden.

Natuurlijk mogen er geen bloemetjes ontbreken.

De tekst is ook van Marianne Design. Heb ook nog wat Nuvo Drops gebruikt.

En het afdrukje. Best wat bloemetjes om in te kleuren.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: pale pink blend (PP4-PP1) – pale pink extend (PP3-PP2)
Bladeren: citrus green blend (CG4-CG2-CG1)
Hommel (gele delen): gold yellow blend (GY5-GY3-GY1)
Hommel (zwarte delen): ice grey blend (IG10-IG7) – ice grey extend (IG6)
Hommel (vleugels): true blue blend (TB1) 



1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda