Volgers

donderdag 1 februari 2024

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand. We hebben 2 versies die je kunt gebruiken. Zelf heb ik de bovenste gebruikt.


Dit is mijn uitwerking.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.230) gebruikt.
De basis heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Mintay (Happy Birthday).
Aan de zijkanten heb ik een stans van Noor!Design gebruikt. Achter heb afdrukje heb ik een oudere hoekstans van Lin&Lene gebruikt. Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

De tekst komt uit een stempelset van GinaK Design.



Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, Last Minute Manda, en heet Littly Fairy 3. Deze komt uit een set met meerdere elfjes. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir. Het fijne is dat de schaduw er al in getekend is waardoor deze makkelijk in te kleuren is.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Jurk: PP5-PP4-PP2-PP1-TB8-TB4-TB2-TB1
Vleugels: TB1-blender
Bloemen: DP4-DP3-DP2-AP3-AP2-AP1
Blaadjes: DG2



4 opmerkingen:

  1. Die is super Miranda.
    Prachtig papier, snoezige digi, leuke papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Miranda. Prachtig afgewerkt met de sierrandjes en heel leuk model ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kleuren en het model, wat een beauty!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda